Thursday, March 29, 2012

I am back!!

Assalamualaikum semua...

Ye...saya faham...

memang saya ni teruk...pemalas...tapi...ada aku kesah??:p

Actually aku dah takde mood nk tulis pasal percutian aku kat Bali aritu...sebabnya?

Banyak kali dah menaip....tiba2 tak save..seterusnya GONE!!! sakit hati bukan??

For your information, tahun ni aku akan duduk diam2 di Malaysia tercinta ni...sebab...Insya-Allah tahun ni aku akan menimang cahaya mata..walaupun masih awal...minggu ni baru nak masuk minggu-12. So aku harapkan anda semua dapat mendoakan kesejahteraan aku dan juga bayiku ini...eceeehhh..

Dalam pada nak duduk Malaysia diam2 kan? actually aku dah beli tix ke Melbourne May ni...Macam biasa lah.. Aku beli tix ni masa hari yang sama aku balik Malaysia daripada bercuti ke Europe May tahun lepas...
hahahahha..sabar je la noks! :p

Tu last la kot...yang lain just jalan2 dalam Malaysia je..:)

Lepas2 ni nak jalan2 bawa anak pulak..hehe...

Aku rase entry2 lepas ni aku akan merapu pasal catatan harian ibu mengandung pulak kot....

Hadap je laaaa.... haha..

Assalamualaikum....

 


No comments: