Friday, April 23, 2010

Malam tadi....

Baca tajuk entry pon korang dah boleh agak yang aku ni nak berblog tapi takde modal nak cerita..haha....

Semalam aku pergi Sunway Pyramid..sebab nak tengok cerita "How to Train Your Dragon"..ye...aku tahu cerita tu dah lapuk dah..tapi nak buat macam mana....aku bz...ingatkan nak tengok 3D..tapi banyak tempat dah tak kuarkan lagi cerita tu...so pasrah jek la tengok yang biasa punya....cerita tu memang best.. untuk orang yang suka cartoon macam aku ni la...erm..kalau korang nak tahu..orang yang cool and happening MESTI suka cartoon taw...(keji giler ayat aku..nak suruh semua orang suka cartoon la tu...cool kan??kan??) hahahaha....cartoon yg aku suka sampai la sekarang ni adalah Tom n Jerry...giler la cartoon tu...kalau la kat tv tengah kuar cite tom n jerry, sorry la kalau sesiapa nak ajak keluar time tu....eh..eh..korang tak rase aku ni dah jauh menyimpang ke??? hihi...

Tapi kan...sebelom aku pergi tengok wayang tu..aku pergi makan kat POPEYE!! wah...miss their mashed potato!!! uoollzzz shud try!!! ayam dier..ok la..sama mcm KFC..cuma spicy chicken dier tak berapa nak spicy..but..nice la...sebaaaaaaaabb..sos dier best sangat! hehe...

Lepas tengok wayang...kitorang g lepak khulafa bistro shah alam...tempat lepak zaman belajar kat UNISEL dulu..ape?? DULU?? ish..terasa dah tua la pulak..tulun..tulun..haha...lepak dan lepak dan lepak......then...kami pon pulang ke bangi semula...dan tetiba ada member call ajak shisha pulak...ape lagi..lepak..dan lepak..dan lepak la.....sampai la pukul 3.30 pagi......dan hari ini pulak...aku masuk kerja sedikit lambat sebab sebelum tidur dengan mamai2nye aku pon kunci jam handphone ni....pagi tadi Pika call aku..pukul 8.40..so aku tersedar terus bangun..pika pon tanya "ko watpe tu??" aku pon dengan yakin menjawab..."tengah siap2 nak g kerja.." haha..tu tindakan luar kawal...padahal tak salah pon kalau aku cakap "baru bangun nak g kerja yang pukul 9 tu..."..sengal punya olang!! Layan la beborak ngan Pika...habes borak aku terus check kenapa alarm aku tak berbunyi...rupanya aku kunci jam kul 7.45 petang da......haiisshh....naseb baik Pika call..kalau tak...xtaw la macam mana nasib aku hari ini..huhu..

k la...pengajaran kali ini adalah...'sila makan di popeye'.....haha..


tata..titi..tutu..

No comments: