Friday, December 3, 2010

Wedding Planner

Untuk wedding planner, aku amik orang yang sama handle tuk majlis pertunangan aku February lepas. Mak andam pon aku amik mak andam yang sama..sebab...masa tunang haritu ramai yg puji..."make-up cantik la!!" bukan.."kaw cantik la.." berbeza ye pujian tersebut walaupon bunyi macam seakan2 je kan? :p










Gambar2 semasa majlis pertunangan aku yang lepas....tema putih dan biru......

Pakej yang ditawarkan puas hati la kan...including pelamin + baju (3 pasang) + red carpet + pintu gerbang + make-up (3 kali)+ bilik pengantin dan macam2 lagi la kan...Tapi dress untuk majlis potong kek mcm tak berapa nak cun kat situ...aku nak try cari kat area KL ni pulak...kalau over budget, takyah la aku nak bersalin2 baju tuk potong kek tu...pakai je baju sanding tu...:p


Sungguh serius muka beliau ketika perbincangan...:)


Bersama mak dan ayah..gambar ni diambil oleh encik tunang tanpa disedari...


Tulis dan terus menulis...heheheh


Opppsss....dah terperasan pulak ade orang snap picture...hehehhehe

Deposit mak dah setelkan..so dah x payah nak fikir2 pasal pelamin tu semua kan...so disember ni kitorang kene g pilih and fitting baju...insya Allah cuti Krismas ni kot kitorang balik kampung lagi...maybe family encik tunang ikut sekali...:p

K la uolz.. nanti kita sambung lagi...daaaaaaaa........

No comments: