Friday, February 18, 2011

Kejadian Kali Ke-2

Hi semua...sorry la lama sudah x hapdet blog..sekarang sgt bz buat preparation for my big day next month!! ada banyak cita nak share..tp mcm xde idea how to start with bila nk cerita pasal kawen ni ha...:) (saya bukan pandai mengolah pasal persiapan2 perkahwinan...sy lebih bijak merapu sahaja uolzz!) haha...

Korang ingat x entry aku pasal ofis aku dipecah masuk..by that time ofis tu baru je operate...nak tahu cita dia..sila click disini.

So pagi tadi aku sampai ofis lewat sedikit..repeat..sedikit..tetiba bos aku menjemput aku dgn camera video dia..ingatkan ade penggambaran tadi..huhuhu..rupanya bos aku tgh record kejadian2 pecah masuk..habis semua mangga penyangak ni welding...access kad punya kunci tu pon dia pecahkan...

Cara merompak sama mcm yg sblom ni..malaun ni off main switch sbb dia dah tahu kot ade cctv kan..then cctv tu bleh function lebih kurang 3 jam selepas bekalan elektrik dimatikan...lepastu cctv x mampu lg nak menjalankan tugasnya..

Kalau sebelom ni diorg dpt curi laptops and PCs...kali ni agak hampa la hasil beliau ni..seketul projector sahaja..hahhahahahaha...pecah mcm nak rak tp dpt seketol jek? amacam?? sakit hati x?? hahahah...

Aku yakin..ni semua dugaan-Nya untuk kami semua..Semoga dugaan ini akan bertukar dengan kejayaan yg besar satu hari nanti...amiiiinnnn....

No comments: