Friday, May 28, 2010

Lunch 4 today....

Hallo..hallo...teh ke millo???? hehe.. ok...harini aku rasa sangat happy sebab CUTIIIIIIIIII...suke2!! pastu boleh la main masak2 kat uma sewa tecinta ni...hehe...tapi sebelom tu...aku nk bitaw yang malam td tetiba teringin nak makan megi tomyam..(terpaksa pilih tomyam sbb tu jek la yang ada kat dapur tu ha..)..malas la nak cite panjang2...aku buh jek la pic megi tomyam ku yang meriah....:p

meriah kan??kan?? ade udang..ade sotong...huhu...

ok..back to our entry for now....LUNCH... tuk harini..pagi2 tadi terus bukak peti ais..terus nampak sayur...fish ball..fish cake...ayam goreng crispy...ape lagi...tu jek la yang bakal masuk dalam perutku yang semakin chuumiiilll ni..haha....




tu la hasil kreativiti dari tangan yang berseni ni.....hehe..k la uoollzzz...lapar la pulak tengok makanan ni....aku g makan la dulu k??? nanti kalau aku masak lagi...aku share lagi k....

tata..titi..tutu..

2 comments:

Dill Azahar said...

ko ni asyik udang-udang-udang. takde species lain ke dlm peti ais ko tu? haha!

hazwah amin said...

hahhahaha...jeles la tu...memang pon...tapi skang dah meriah sikit...dah ade ayam...leh masak ayam masak sambal pulak kan?? ;p