Friday, May 7, 2010

TERPAKSA BEREHAT

AAAllllloooooooo!!!!

Lame betol aku tak update blog kan???
bukan ape...skang ni terlampau bz...
bz pindah office....
pastu kat office baru ni tenet takde pulak....
so...tak dapat la nak update blog..(kantoi...merapu kat blog dikala sedang bekerja...)
erm...nanti..bila dah ade tenet kat office baru ni aku akan rajin2kan diri update hokay!! JANJI..(perasan..macam la orang nak baca sgt ape yg aku bebel2 ni..followers pon baru 15...tu pon kene paksa jadi follower..haha)
k la uoolzz...take care!!
actually arini aku MC..kene migraine yg sgt terok mlm tadi...ni online kat uma...
malam ni aku akan balik ke johor..setelah 3 bulan tak balik menjenguk ibu bapa..giler jahat aku ni kan...flight malam ni kul 8.30 mlm ni..kul 9.15 sampai la kat jb...tak sabar...RINDDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU kat mak ayah!!!! kat masakan mak..


tata..titi..tutu...

No comments: