Monday, May 24, 2010

Once a gangster.....

Ok...semalam aku pergi la menonton wayang secara beramai2...dengan member2...iaitu anaz (member ke?), kiki, kecik, min, lokman dan jugeee botak...kami bertujuh ke mid valley dan menonton cerita 'once a gangster'...


Cerita ni sah-sah la cerita gangster kan? tapi for dos yg mengharapkan byk scene2 action tu..kuburkan jek la harapan tu..sbb cerita ni byk cakap..(cite cina..komfem2 kene baca sarikata kan? pastu diorang cakap laju2..sampai tak sempat tgk muka pelakon..pastu kompius sape yg cakap...)n den action mmg sikit...pastu cite ni boleh dikatakan klaka la....

ni antara pelakon utamanya....

yang besnya cerita ni....nama2 tempat yg diorang sebutkan tu semua aku dah tahu..(refer 2 hong kong entry..)lepastu..university of Hong Kong tu pon aku tahu sebab diorg yg sponsor program aku kat sana bulan lepas..then banyak gak scene dier shoot kat cyberport..which is tempat aku duk sepanjang sminggu kat sana...suke2!! hehe...

ni adalah antara aksi2 dalam cerita ni...

ok la uolllzz....itu sahaja comment ai untuk cerita ni...kalau uoollzz dah tengok cerita ni...sila lah..jangan segan silu mengomen di blog ai ni kay?? Take care uollzz..majulah sukan untuk negara!!! (ya..ade kene mengena..haha)


chop2...sapa yang ada duit banyak..n tak taw nak buat ape ngan duit tu...sila lah menonton cerita andartu terlampau...sebaaaaaaaabbbb....saya ade berlakon dalam cerita tu....scene zaman 70-an..ai jadik saloma u!!! alamak...pic ade kat my personal laptop..ni ai pinjam ofismet ai punya laptop..nanti ai letak k?


p/s:terima kasih kepada encik google diatas pic2 yang begitu membantu dalam penulisan kali ini...


tata..titi..tutu..

No comments: