Thursday, June 3, 2010

BUJANG

Saya bujang..bujang trang tang tang....hehe.. malam ni dinner aku seperti dinner orang bujang2....cuba teka aku masak ape??? teka la....apa? megi?? ish..tu bujang sangat..muak dah makan megi....

ok..dinner malam ni adalah udang masak sambal!!!! hooyyehh...hoooyyeeehh....

tadaaaaaaaaa...ini lah dia dinner aku tuk malam ni...seperti biasa..perlu di zoom lagi ye...hehe

ye...zoom lagi plzz...(aku syok sendiri..)

ok...meh kita gabungkan lauk ni bersama2 ngan nasi pulak...:p

ini lah makanan yang memenuhi perutku malam ni...

ok uoollzz...jom makan!!!!! sekurang2 nya aku bagi suggestion je untuk sape2 yang tak taw nak masak apa malam ni kan?? hehe...

tata..titi..tutu..

4 comments:

Dill Azahar said...

whoa. bleh la kita tukar2 lauk eh? haha!

hazwah amin said...

boleh2!!! ko nak tuka dgn lauk ape dill?? jangan r dgn telur dadar ke..telur mata ke....telooooo......eh..eh...hehe..;p

The lady said...

asal macam seddap je. adoi da la lapoor hahaha :P

hazwah amin said...

haha....meh la datang leh rase...hehe