Sunday, June 27, 2010

new car!!!

mak aih...tajuk entry seolah2 aku ni pengumpul kereta kan??? makcik kayyooo!!! hahaha...sebenarnya tajuk sesuai adalah "kereta baru untuk diberangankan"..

Ok..ni aku baru je balik dari kampung halaman...ye..Kota Tinggi..erm..dalam perjalanan tadi..tetiba aku terjatuh cinta dengan seorang kereta yang bertajuk audi R8..sangat handsome ok...handsome kereta itu...tuan punya macam biasa la terlampau gelap tintednya...mesti tidak handsome sebab tu tanak tunjuk kat orang muka beliau kan..heheheh....meh aku buh gambar bf ku yang handsome ni k??

homaigod!!! sangat handsome!!!! gedebuk3x hati aku terjatuh..hukhuk...

pandangan belakang....fuh..fuh..fuh....;p

ni yang buat aku tak tahan ni...mata dier....yang rase lagi melonjak2 hati ni bila tengok lampu2 yang tersusun rapi bawah mata dier ni...hurrrmmmm....

Bila la aku boleh naik kereta ni kan??? naik pon jadik la...ada rezeki lebih...satu hari PASTI akan kau ku miliki jua!!! (tarik nafas sambil kembang kempiskan hidung...) haha...

Malam ni rasa mcm nak mimpikan bf baru aku ni je....k la..smpai di sini sahaja..thankz 2 mr.google....take care uolz!!!

tata..titi..tutu..

No comments: