Tuesday, June 15, 2010

BULAN MENGAWAN

Wahhhh!!!! lame tak hapdet blog kesayangan ni....(macam la ade banyak blog kan..)title entry penuh kontroversi...JUNE memang ramai rakan yang telah bertungkus lumus bertukang untuk mendirikan masjid..hehe...Perkataan "MENGAWAN" tu mungkin la bahasa kasar...tapi jagan lupa ye uolzz..ini blog untuk merapu...bukan ada udang di sebalik batu...sebab udang semua dah habes..aku dah masak..hehe...

Ok..ni bukan lah kawan ku yang kawen..ni kawan orang lain yang kawen...hehe...tenkiu encik google...

Dan disebabkan itulah....aku payah sikit nak hapdet blog ni....

Bila tengok rakan2 kahwin ni...jiwa aku melonjak2 nak kahwin jugak...rasa nak suruh pengantin turun dari pelamin tu pastu aku nk duk kat situ...(gatal x???gatal x??) haha..takpe2..the day will come soon...but as usual...not so soon...haha..neway..congratz to all ma fwenz..majlis masing2 gempaq2...sepertinya mereka ni banyak sungguh duit..kan best kalau ade yang sponsor kan???

Agak2 mak aku bg tak aku pakai macam ni?? hahaha....

Sangat cantek hokaayyy....ye..boleh jadi sumber inspirasi ni...rumah aku dah dekat dgn laut dah...boleh diaturkan ni...just wait n see k...suke2!!! (dreaming..)

K la uollzz...sebelom semua gambar dari encik google ni aku buh kat blog ni...jom tido!! esok macam biasa..kilije..kilije..kilije....nite n take care!!!

tata..titi..tutu..

4 comments:

Aie said...

fusio cik wa ada blog rupanya hahaha

hazwah amin said...

hahahah..ko jgn perkecilkan bakat tependam aku aie...ape lagi..jd la follower...hahahahah

Anonymous said...

Thx komen Ini Vidiyo Saya. Saya lelaki dalam vidiyo tuh di Blog Hanis Zalikha. Thx support. :) http://www.facebook.com/pages/Aziz-Hazmi-Pages/262084222074

hazwah amin said...

saya juga meminati cik hamis...tapi disebabkan tak sehebat dan sekental cam encik burgerdua..so u go man!!!! hahaha...