Tuesday, March 16, 2010

GIGI siapa CHANTEKK...??

uoollzzz perasan tak sekarang ni tengah heboh kat tv pasal mentor musim ke 4…betol kan 4? haish…tak ingat pulak..aku terpanggil dengan iklan azmeer…dengan yang lain aku boleh lagi wat dek jek… tapi dengan azmeer ni perasaan aku seolah2 azmeer cakap ‘saya nak hazwah datang sini jumpa saya’…hahahahaha..bukan ape la..aku rasa nak try jek…bukan sebab suara aku ni sedap sangat…kalau setakat suara siti nurhaliza tu…aku atas sikiiiiiiitttt jek dari dier..hikhik…malu ai taw!!! Yang buat perasaan aku ni membuak2 adalah statement azmeer yg menyatakan…’yang penting GIGI kena cantek..’ aku rase GIGI aku dah cukup cantek untuk beliau pilih aku…tak caye??tengok ni….


Alalala...ayunye...anak sapo lah ni..siap pegang bunga lagi...aawww!!!

Tapi bila aku bermuhasabah diri sebentar..aku rase tang GIGI cantek ni yang buat aku tergugat ni….ni baru golongan rakan2 je ni..belom lagi orang2 lain kan? ish….golongan2 ni la yang telah mematahkan semangat aku nak bergelar ‘penyanyi yang berGIGI paling cantek…’


ha..tengookkk!!! terok la korang ni..aku dah down dah ni..(koleksi gambar konvo kami-BSc.Industrial Biotechnology, 3/11/2008)


tata..titi..tutu..

3 comments:

Dill Azahar said...

bongok la ko ni...
aku benci yg ni.. benci
benci!!

hazwah amin said...

aik..aku yg kene bongok...ade ke gigi ko dill??aku rase tu bukan ko kot..tak dapat cam bila dah tutup mata..hahahahha....

hazwah amin said...

wanie!! ko pasan tak gambar ko pon ade..tengah senyum....dengan akak kesayangan ko tu ha..hahaha