Monday, March 15, 2010

SABAH!!!! here i come!!!

ok uoollzz....

Next week iaitu tanggal 25 march 2010...aku dipaksa ke Sabah untuk berjumpa dengan client office ku disana..iaitu UMS...aku dipaksa lagi berjumpa inventor2 di sana untuk berbincang mengenai invention mereka..kemudian aku lagi2 dipaksa untuk berjumpa management yang menguruskan 'intellectual property' (IP) kat sana...proses suai kenal la..selama ni kitorang berhubung by phone dan juga email jek...korang tahu ke IP tu ape?? IP tu keje aku la..haha...*sila google..tapi....aku TIDAK rase yg aku ni TERPAKSA...sbb aku memang kaki rayap..bukan kayap ye...RAYAP...hahahha..suke!! suke!!



Considered as one of the most beautiful universities in Malaysia(selepas membuat rujukan di wikipedia..hehe)


Selepas aku ke KK ni maksudnya cukup la 1 malaysia ni aku dah rayap...walawpon aku kat sana just untuk sehari..tapi cukup la kot..nanti2 boleh la pergi bersama2 kawan2 pulak kan....bos aku dah belikan tiket...aku g sana kul 9a.m dan balik dari sane pada 26 March 2010 (iaitu keesokan harinya) kul 3p.m..bos hantar aku dan malin ke sana...erm..ape ek activity yg boleh dibuat dalam waktu yang singkat kat sana tu ek?(ok..kali ni aku sendirik la yang kene google...huhu)mungkin aku akan pergi ke library..muzium..dan tempat yg aku tak akan pergi adalah waterfront..KK Plaza..(boleh percaya tak??haha...)makan seafood tu sudah WAJIB bila berada di sana!! yeeaahhaa!!


erm...k la uoolllzzz...nanti bila sampai masanya nanti..akan ku letak gambar2 yang menarik hokay??? aku nak kuar lunch sebentar...


tata..titi..tutu..

4 comments:

Anonymous said...

whoaa....dapat jalan2....best nye...TAPI jgn nakal2 taw...what goes around comes around...aku ni cuma nak ingat kan jek...hehehhe...sbb aku pon sama gak...hahahhaha

Wanie said...

hek elehh.

hazwah amin said...

hek eleh gak....hahahha (jahak mung wanie...)

Wanie said...

hahha aku bukan hek eleh kat mung.
hahahah