Thursday, March 4, 2010

pencuci pinggan mangkuk

Hallooo....

Lame rasenye tak merapu kan...skang aku tengah boring..bukan bemaksud aku takde keje...cuma skang ni aku rase aku nak buat macam xde keje...boleh paham tak ayt aku tu? (tak paham naseb korang la...malas layan orang bengap2 sangat ni..hahaha..lawak2 jek...lawak kan?kan?) Ish..panjang pulak ayat dalam kurungan ni.. haha..


~~Khabar Baik Untuk Penduduk Johor Khususnya Di Kota Tinggi~~


Kali ni aku nak promote kepada semua rakan-rakan (cikgu BM mesti marah dengan perkataan aku ni)..kalau uuoollzz memerlukan pencuci pinggan mangkuk yg merupakan tunjang dalam membuat apa2 majlis..maksud pencuci di sini bukanlah axion ke..mr muscle ke...maksud aku orang yang ditugaskan mencuci pinggan mangkuk...aku nk promote sekumpulan hamba Allah yang boleh diharap..Kumpulan ini terdiri daripada.....


ye...anak2 abangku...hahaha...


ok uoollzzz...i dah takde idea lew<- mcm ayat2 dalam myspace kan?? hihi...nanti kite merapu lg di lain entri hokayy??? take care


tata..titi..tutu..

2 comments:

serene said...

miss the kids, hope to see them soon! Irfan and Faris!

hazwah amin said...

me 2!!! faris not in dis pitcha bcoz....his mom tidokan dier pastu dgn mak2 dia skali tido..haha