Wednesday, March 10, 2010

LuAhaN hAti....

eceh..tak boleh blah tajuk entry tu kan.....tp betol la....emosi aku sekarang tak berapa nak ok..tak taw apesal...erm..tetiba aku terfikir heading aku dalam blog ni..'wut goes around comes around'~~~ ape maksudnye kan?? adakah ia bermaksud orang yg dah mati akan datang semula?? hahaha..ngarot2...


Kepada rakan2 ku semua..percayalah dengan ayat tu..sebab tu aku try nak jaga hati semua orang...try to be da best..try to be the honest person in da world..try tanak kacaw kebahagiaan orang lain...but nobody's perfect!!


Each time aku bukak blog aku ni mesti aku teringat kesilapan2 yang aku pernah buat dulu..kini dan selamanya..hahaha...aku sangat PASTI benda-benda tu akan terjadi semula kat diri aku ni...so be prepared!!!




ok..aku dah ada bukti yang aku dah buat sesuatu yang tak berapa nak baik pada rambut cik wanie..so..satu hari nanti rambut aku juga akan ditarik oleh orang..tak kira la oleh orang utan yang handsome ke...ataupon oleh cik ja yg dalam pic tu sedang berposing ala-ala america's next top model tu tanpa menghiraukan alam sekeliling...cik ja..cik ja..


ok uoollzzz...from now on..dont be so noty2 hokay!! dare to do it, so dare to face it back!!! take care....


tata..titi..tutu...

4 comments:

Anonymous said...

btol tu...what goes around comes around....aku pon takut + risau....

cLa551caL a5yLum said...

kay. ko mnakotkan ak. ak ckop brani kah nak mnghadapi mnde2 y akn dtg? kjahatn.jao ko dr aku. muahahha~

hazwah amin said...

assalamualaikum..(mengharapkan org sekeliling aku pon akan bg salam kat aku~~wut goes aroud comes aroud..)hahaha..taw xpe...kalau tak kene kat kite kene kat family kite ke...bakal anak2 kite ke..takot kan???

Wanie said...

:)