Thursday, March 24, 2011

solemnization ceremony FINAL revealed......

Yezzzzaaaahhh!!! Bila baca tajuk entry pon korang dah faham kan?? Lepas ni aku janji aku x akan cerita lagi pasal majlis akad nikah aku itteeewww!!! So..aku compile kan gambar2 yang telah aku sendiri pilih... pic ni dari photographer aku and belom di edit lagi...cuma aku kecikkan sizenya untuk memudahkan proses mengupload....:)

First, make up session :








Ok....siap.....mak andam aku ni baru berumur 24 tahun...adik-adik lagi uollzzz!!! :)

2nd : Rombongan pengantin lelaki :





3rd : Sepanjang upacara akad nikah berlangsung :




Suasana di ruang tamu.....




Suasana di bilik pengantin.......


Alhamdulillah....selepas 2 kali lafaz, aku sah bergelar isteri kepada Nazrafiq Nazri...

4th : Acara membatalkan air sembahyang...


Sekiaaaaaaaaaannnnnn.........

Untuk image besar..korang just click kat gambo tu ye....:)

Thanx to everyone yang telah menjayakan majlis akad nikah kami especially kepada keluarga terdekat...saudara mara..and rakan taulan...jasamu tidak ternilai....Hanya Allah yang mampu membalasnya....amin....

No comments: