Thursday, March 24, 2011

solemnization ceremony revealed part 4......

Bila dah akad nikah kat rumah..so kene la hias bilik pengantin kan? pakej yang aku ambil dengan wedding planner ade jugak termasuk hiasan bilik pengantin...tapi macam biasa la kan...sebagai seorang perempuan, mesti ade je idea2 yang konon2nya nak buat bilik pengantin tu comel..hahaha....so awal2 lagi aku dah prepare beli brg2 comel di ikea...:)antaranya:


Ye..hiasan di dinding...aku beli frame2 yang murah2 aje....yang colour putih besar tu RM23.00 and yang colour ala2 kayu tu 3 keping= RM5.90....

Meh aku tunjuk full picture untuk sudut deco bersama aku ni ha :)


Ok...Bulat merah tu aku remove..bunga2 rose tu sebenarnya untuk "mandi bunga.." (request from mak andam..aku just menurut perintah...) Dan bahagian tu aku gantikan dengan lilin wangi yg aku beli kat ikea jugak (lilin tu ada dalam bulatan biru)...1 set ade 3 jenis ketinggian...harga 1 set lilin tu RM29.90..pastu aku beli gak alas kaca untuk letak lilin tu... 1 piece = rm2.90 so darabkanlah ngan 3 pieces...:)

Aku lupa nak snap sudut ni...tapi bila belek2 camera photographer aku ni..dia ade snap cincin hantaran untuk husband ku kat lilin tersebut....



Dan ada lagi frame yang aku beli and aku letak kat sudut lain pulak....


Stand frame ni harganya RM4.90 dan boleh letak 2 keping gambar depan dan belakang..aku beli 2 pieces....


Di situ lah sudutnya.....

Hurmmm..itu je la kot....wait 4 da next entry okay?? bubye!!!!

No comments: