Wednesday, March 23, 2011

Suasana Baru...

Ok..kali ni aku nak skip cerita pasal kawen2 ni...sebabnya...banyak lagi yang belom aku reveal kan..(perasan penting..)

Ok..genap 11 hari aku bergelar isteri...memang banyak perubahan..kalau dulu tidur sensorang xde sape kacau...sekarang tidur asek x tenteram jek..hikhik....*blushing*...dulu basuh baju ikot mood...paling rajin pon 3 hari sekali basuh....sekarang...hari2 kene basuh kot..kalau x...x pernah nampak surut pon baju kotor dlm bekas tu ha...huhuhu....

Weekend yang lepas (seminggu selepas majlis aku..) for the first time kami pergi wedding orang as husband n wife...inai masih pekat di jari..hikhik...Kitorang pergi ke maman..oppsss...silap..Kemaman....Actually wedding abg Hajar... Cerita dia mcm ni..Masa majlis aku tu..Hajar xde..dia pergi conference kat Dubai selama seminggu...so dia balik ke Malaysia on Saturday last week which is the same day abg dia punya majlis kat kemaman..so dia touch down pukul 6.10am then aku, suami, and jojo g jemput dia kat KLIA..pastu shoot balik Kemaman....smpai sane dlm pukul 11.00am..


Khas untuk Hajar dan familynyeeee.....hahahahhaha

Kalau dulu nak pergi mane2 mcm risau tempat tinggal..tapi yang bestnya dah kawen ni...tempat nak tidur tu xde masalah langsung uollzzz!!! hotel murah pon gua boleh balun!! haha...malam tu dengan ke sportingan mak Wanie...aku, suami and jojo pon tidur la rumah baru wanie kat Kuantan..Wanie??? x boleh join lagik! kalau nak..kawen cepat! hahahahha....

Ade ole2 dari hajar dr Dubai untuk kami....(selain fridge magnet):


Kumpulaaaaaaaaannnn......BIRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kumpulllaaaaannnnnn.....ITAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMM!!!!!!!!

Malam tu jugak kitorang pakai bawak g makan2...Thanx Cik Ja!!!!!!

Sebelom tu..aku nak share ngan korang aksi2 kami masa majlis bersanding abang hajar ketika org ramai2 tengah makan..then kitorang apa lagi...conquer la pelamin tu kan?? haha











And last skali..ni pic yang paling behave sekali..:)


No comments: