Monday, April 11, 2011

Johor Reception Revealed Part 1

Terang-terang aku dah tulis Part 1 kat title kan? Hazab la korang nak baca pasal wedding akuuuuu jek...haha...

Seperti yang aku dah letak theme kat tepi blog page ni kan...tema adalah putih kuning...



Pakej yang aku amik termasuk fresh flower...Deco mmg aku suka sgt2!! Just bunga atas table tu x dapat disediakan seperti mana yang aku harapkan...idea aku nak letak sekuntum bunga matahari di setiap meja makan...3 hari sebelum, planner call ckp "dik...bunga matahari mahal la dik...1 batang je dah RM5..camne? kalau nak jugak adik kene tambah duit lagi la.." aku bila dah bab suruh tambah2 duit ni otometik jawapan aku jadik "xpe la kak...buat la yg mana under budget..." hahahah... ye la kan...aku ni bukan anak menteri ke...anak orang ada-ada...sabo jek la dik non! :)


Ha..Ni lah rupanya bunga yang under the budget! separa fresh flower! haha.. Ok la kheeennnn...:)


Dewan Serbaguna Telok Sengat, Kota Tinggi, Johor.


This is our pelaminzz...



Ok..yang lain aku akan masukkan part by part ye! daaaaa.......

No comments: