Tuesday, April 26, 2011

Happy Anniversary to MIL and FIL

Last week hari selasa family B and me celebrating our beloved parents at Red Wok Seksyen 7 Bandar Baru Bangi..Kali ni yang ke-28 tahun....Tempat ni highly recommended! steamboat sahaja RM25 per person and kalau nk tambah untuk sizzling, RM30 per person..Macam2 ada...boleh main masak2...tu yg syok tu..:)Makanan including raw foods and yang bertepung2 tu...selain tu ade nasi goreng..mee goreng...buah2 an dan juga ice cream! so nyummy! Air pon include dlm harga tadi... Makan sebanyak yg korang mampu...tapi each 100g pembaziran kene extra charge RM2...


MIL and FIL....


Menunggu orang kedai prepare pekakas,,:)


Ni pekakas yang aku maksudkan...tengah2 tu korang boleh pilih nak sup atau tomyam..kami ade 2 set so dua2 kami amik...and kat tepi tu la tempat utk kita main goreng2..hehehe..feeling korea btol time aku main bakar2 kat situ ..haha (mcm la penah pegi sane kan?)

Sementara nak tunggu sup/tomyam tu mendidih, weolz pergi la grab ape yg ada kat situ..heaven..tp kene berhati2..jgn over hokay! kang kaw bayar extra..hehe...


Start now!






Tu yan tu cuba mengelak terkena butter yg meletup2 masa menggoreng.. Mmg byk pic diorg sbb diorg duk depan aku...:)


Yeaaahhh!! ade pon pic aku....


Feeeeliingg so korea! lalallalalala~~~~

*eh..lupa nk bgtahu..aku dah potong rambut..no curly murly lg uolz!

No comments: