Tuesday, April 26, 2011

Johor Reception Revealed Part 3

Sebab bebanan kerja yang melampau...so masa ni masa paling sesuai aku nak sambung cerita pasal majlis aku ni...

Kali ni aku nk share dengan korang kecomelan anak2 buah ku..disebabkan 6/8 dr anak buahku berjantina lelaki...and 2 lagi perempuan...nak jugak ada flower girl...so yg lelaki mengiring jek la....




Dua-dua anak buahku ni anak kepada abg Adin..Abg No. 2 aku.. outfit ni ibu diorg beli thru online (if am not mistaken..)




Daripada 8 org, 7 org je qualified..Ayong (anak buahku yg sulong) dah tua bangka..dah x bleh jadi flower boy..huhu...Dlm pic ni ade 6 sahaja sebab Irfan yang aku selalu duk cerita dlm blog ni...boleh click sini dan sini jatuh pulak di saat2 akhir...so dia out of line...


Ni dia Ayong..(nanti menangis pulak pic dia xde kat sini..:p)


Tu dia Irfan masa hari kejadian...Dah handsome2...jatuh la pulak..:(

Mereka ni sgt comel n sporting! Cayalah semua! Mak Andak sayang semua!!! Kepada abg2 aku n isteri2 mereka, jutaan terima kasih sbb cari outfit sndiri untuk anak masing2...:) Thank you!

No comments: