Tuesday, April 26, 2011

Johor Reception Revealed Part 4

Doorgift...

Last time aku ade cerita pasal doorgift kan? Kalau x ingat or nak tahu detail, sila click sini dan sini.... So inilah hasilnya...


Ok..ni untuk orang ramai..untuk VIP still pakai gelas ni..cuma deco dia seperti yg aku cerita dlm entry sblom ni..ade letak bunga2an dekat ikatan ribbon tu...(its all 'bout the cost babe! LOL)Pic tuk VIP tu xde la pulak.. lain kali la aku letak k? :)


Ni telur pindang...Ni hajat mak..and kami byk dpt telur hasil pemberian ramai..so mak nk buat telor pindang and sesiapa berminat boleh ambil..and ade wajik gak..tp pic dia xde la pulak...


Ok..ni sponsored by Abg aku yang 1st - Abg Add and his wife, Kak Nani.. Ni untuk saudara mara yg byk berhempas pulas memerah keringat...Dalam dia towel kecik ala2 mcm kat hotel colour putih..and ada sulam "Majlis Perkahwinan Nur Hazwah&Nazrafiq" dan juga tag line family aku "HAMKA"....Thanks Abg Add n Kak Nani!

No comments: