Saturday, October 2, 2010

Happy Birthday Jojo!!!

Hurmm..biar la korang nak cakap aku ni pemalas ke ape...AAK (ade aku kesah???) hehehehe...ni baru je pulang dari berfoya-foya dengan anaz, wanie and jojo...kami pergi bemakan-makan steamboat Thai...Nama kedai untahu sebab sebuk duk tengok makanan je..sampai nama kedai pon tak tahu...(walaupon dah kali ke-4 aku g sana..:p)Makan2 ni sempena meraikan ulang tahun encik jojo kita yg ke seratus empat puluh lima..wah!!! Tua dah kaw...hahaha....nombor tu ditolak pula dengan seratus dua puluh...ish..rajin pulak menaip kan...

Dia cakap dia suka pic ni sebab perut dia tak nampak...(Ade ke orang nak amik gambar jek terus selak baju nak tunjuk perot??? haiiissshh.....musykil...musykil....)


Heaven.........


Hayam yang sedaaaaappp......


Muka kekenyangan....


peace...nak gak masuk pic sendiri kan????


Ice-cream pencuci mulut....ada kuih muih dan lauk2 lain jugak...tapi tak sempat nak amik gambar..semua dah hilang masuk perut Jojo...(ko lagi yang kene kan?? nasib la badan....:P)


Hasil kreativiti saya...khas untuk jojo...comel bukan?? dan dah menjadi kebiasaan bila ada langau2 yang pasti akan menyibuk untuk masuk sekali dalam gambar...hahaha


Ni yang mahal ni...special card dari aku and anaz...sebab ade pic kitorang sekali...mane kaw nak dapat pic hot macam tu kan??? Ko harus berbangga...tee heee...

Selesai sudah....steamboat ni terletak dekat je dengan Jaya Jusco Balakong I guess...charge dia RM22++ untuk sekepala...++ tu bermaksud air excluded...makan sampai mati pon xpe..tapi kene habiskan...kalau tak habis...siap la kaw nak membayar..100g= RM10...Sekian terima kasih......

tata..titi..tutu...

6 comments:

Unknown said...

nama dia sri Q thai eh kay... bezday aku nt jgn segan silu bwk mkn sini eh? hehehehe

hazwah amin said...

aku baru nak tanye ko..jumpa x??

oo..tu ke nama kedai dia?? aku nampak "Thai" jek..pastu yang lain aku nampak makanan..hahaha....

Setakat sambut besday ko tu xde hal la diex...ko nak kad special dari aku gak ke?? hikhik..:p

Unknown said...

erkkssss.. tapi tampal gambar aku leh? hahahahaha~

hazwah amin said...

Hahahahaha haruslah gambar aku!!!!
Jangan berani menentang..nanti aku murka!!! haha

jujubewok said...

wahhhh....aku t.haru wawa..sggh ku x sangka...t.kasih sgt2 utk sumenyerrr.....mmmmwwwwaaaahhhh..yg penting ku mmg xde perut...hahaha..

hazwah amin said...

cerita dah lapok dah jo....malas komen!!! hahaha....