Thursday, October 28, 2010

Doorgift

Ok semua...sila beri perhatian..penulisan kali ini lebih serius ye....di hujung entry ini akan ada soalan cepuk emas...(bukan typo)teeheeee...:)

Now, I wanna talk about doorgift...banyak idea2 yang datang bila kita google..ye..sekarang maklumat ada di hujung jari ye...tinggal malas dengan tak je...

Nak dijadikan cerita, 2 hari lepas aku berborak dengan Wanie di dalam YM...aku bagitahu dia yang aku rase macam nak bagi candle untuk tetamu2 nanti..tapi tak tahu nak buat macam mane...lepastu dia terus bagi suggestion.."cuba kau bukak blog member aku ni...dia kreatif.." so aku pon baca la entry beliau yang ni kesahkaseh..homaigod!!! Lepas baca blog beliau ni..terus idea datang mencurah2...(sebenarnya rasa nak tiru je idea dia tu kan...) hahaha...


Sumber dari sini

Tapi....aku ni bukannya seorang yang rajin seperti beliau..mula2 ingat macam ok gak letak sweets or choc dlm itu gelas kan?? tapi macam.....ok..ok..cuba bayangkan..kalau aku dah mula buh sweets and chocs tu dalam glass tu dari sekarang...agak2 bulan 3 tahun depan berulat x?? xpon semut dah hurung dah..paling menyayat hati kalau2 sampai masa sweets and chocs tu caiiiiiirrrrr......hukhukhuk....

Ha!!! Idea aku pon datang!!! Kalau aku letak lilin dlm glass tu menarik jugak kan?? and boleh la start prepare dr sekarang kan?? Hurm...Tapi..mcm mane pulak ongkosnye..betol x?? Kalau buh potpuri pon boleh prepare dr awalkan?? dah nak dekat masanya tu nanti kita sembur la pewangi tu...ok x idea tu??? *think...think....*



Ha...lebih kurang macam ni la.....jap..jap..mcm cun je kalau ada sticker tu kan?? (usap-usap dagu sambil angguk2 kepala..)


Cantik bukan???? printed glass....


Ni pon printed glass...kalau kita order plain glass then buh transparent sticker agak2 lebih murah x??

So..kepada sesiapa boleh berkongsi idea...sila lah berbuat demikian ye...dats ol...
take care uolz!!!!

tata..titi..tutu..

No comments: