Wednesday, October 27, 2010

Hobi Baru

Sekarang baru aku perasan aku ada hobi since almost 20 years ago..hahaha....kalau dulu hobi mengumpul setem memang menjadi kegilaan ramai..ada setem burung..setem sampan..setem bunga raya...yang paling bahagia bila dapat setem2 dari negara2 lain kan?? Ingat lagi dulu menangis2 kalau ayah dapat surat pastu stem tu terkoyak ke ape ke...terus tanak kawan ngan ayah...aduuh la...terok perangai..sekarang buku setem tu dah hilang entah kemana..sebab masa proses pindah rumah..aku tak tahu aku letak mana buku tu...*mood sedih* <~,~>

Sekarang ni...dah ada hobi baru...yeaaaayyyy!!! aku suka minum susu dutch lady..tak kira apa perisa sekalipon...tapi bukan bermaksud "minum susu" adalah hobi aku taw...hobinya adalah.............................


Tadaaaaa......cuba teka ni ape?? ish...tu pon x tahu ke?? ni penutup botol susu dutch lady!!!!

Ye...aku macam terfikir nak kumpul benda alah ni..tak tahu nape...dalam otak aku macam ade idea nak buat something dgn penutup ni...maybe boleh buat gundu untuk main tent-teng ke...or buat bekas nak simpan pin ke...ish..masih tak boleh fikir nak buat ape...

Since sekarang ni aku fikir pasal door gift yang sesuai..aku rasa benda ni dapat membantu...tapi cukup ke aku nak kumpul...kalau 1 hari 1 penutup...kalau 2000 doorgift??? tu dah makan berapa tahun kan?? hahahha......sengal punya orang!!!


ha..ni bentuk dalam dia..kalau letak lilin dalam dia ok x?? Lilin warna warni...ke aku sorang je rase yang aku ni kreatif?? haha..

Kalau doorgift kita bagi lilin ok x??? Tapi mcm costly jek...xpe2..akan dipertimbangkan...

Ni aku bagi contoh2 candle yang sesuai sangat lah untuk dijadikan doorgift....


Ha....comel kan????? Satu untuk tetamu lelaki and satu lagi tuk tetamu perempuan...


Ni bukan lilin okay..Ni bekas untuk candy...tapi gift yang macam ni pon comel..matching pulak dengan lilin kat atas tu kan??


Simple but nice kan??? Ni kalau nak bagi pon maybe untuk VVIP je kot...huhuhu


Ha...ni pon aku suka...lain dari yang lain kan???agak2 kalau bagi budak2 kecik sesuai x??ish..xboleh..nanti ramai yang mati tercekik sebab makan lollypop candle ni...huhuhu...


Santek sangat........................................full stop!

\
what the F!!! tolong lah murah...selamber aku amik ni buat doorgift..(kalau murah la kan...hnsss..hnssss...)


Hish...yang ni pon cantiks!!!!


Wah....adorable wedding candle!!!!


Yang ni sah-sah la mahal kan??kalau nak ada benda ni pon maybe kat meja makan berdamai je kot...:p


Sweet kan?? got 2 in 1....apple+candle=lilin berbentuk epal...:)


Halalalalalala...tiutnya......

So uolzz...macam mana?? tepuk dada tanyalah poket...bahaya kalau tanya selera kan?? hehehehe...terima kasih kepada encik google yang memprovide gambar2 di atas...

Dats-ol-fo-nau...take care uolzz!!!

tata..titi..tutu...

No comments: