Tuesday, October 19, 2010

Style sekarang.....

Tajuk entry macam tak berapa nak sedap..macam la aku ni seorang yang stylo mahupon up to date punya orang kan??? tapi takpe...aku memang style...hakhakhakhak...

Amacam??? style bukan???Thankz to encik google...(clap hand)

Dalam pada bergoogle ni...aku macam suka plak tengok rambut macam ni..mula2 tengok macam kelakar..tapi 2 kali tengok macam style gak kan?? maybe sebab budak ni comel...cuba kalau buh muka aku kat situ..tak ke jahanam gambar??? haha


Stop..stop..stop...aku bukan nak cerita pasal rambut la weh..maksud 'style' di sini adalah 'style untuk meninggalkan zaman bujang.." style kan??kan??kan?? sekarang ni rumah aku asek dapat kad jemputan kahwin je...kalau dikumpul..boleh la aku recycle balik kad-kad tu pastu liquid nama diorang semua...pastu buh nama aku...cukup la untuk jemput semua rakan taulan sahabat handai dan sedara mara...(aku tipu...x sebanyak itu pon...)




Rakan-rakan semua dah kahwin!!! Tahniah kepada semua yang menjemput...ada yang aku tak dapat menghadiri diri..sebab ramai yang gatal sangat nak kahwin time aku takde kat sini kan?? hnnsss..hnnnsss....Tapi takpe..congratz again...

Kepada yang bakal kahwin pulak..jangan lupa jemput aku..aku nak kad...(rasenya aku dah bagitaw ape tujuan aku nak kad-kad korang tu kan?? hehehehe)

K la...lain kali kita sambung..take care uollzz...

tata..titi..tutu..

No comments: