Wednesday, October 27, 2010

October 2010

Hai semua....sekarang dah bulan 10... aku tak cerita langsung pasal plan aku nak kahwin awal tahun depan kan?? Asek duk cerita pasal jalan kesana sini jek..hurm...aku bertunang bulan 2 haritu...pic tunang ada kat facebook..malas nk upload kat sini sebab gambar tak berapa nak cantik sebaaaabbbb.....xde photographer professional...sebaaaabbbb...photographer pro iaitu encik botak dapat job lain disaat2 akhir..so aku pasrah.....haha..skang ni padan muka dia kene edit gambar2 tunang yang di capture oleh unpro photographer....:)

Ok..lebih kurang 5 bulan je lagi aku akan bergelar isteri orang...tapiiiii...aku xde feel ape2 lagi...and...persiapan ape2 pon xde lagi...kesian kan aku ni kan???

So Jumaat lepas mak, ayah, abg ad dan abg erul datang KL..diorang tidur kat rumahku yang comel itu...diorang datang sebab adik aku yg digelar nyonya cucing tu grad...Diploma English Communication...Grad kat PICC putrajaya.....So, time ni la kitorang gunakan untuk berbincang pasal hari perkahwinan tu nanti....

Hurm...dalam kepala ni duk fikir...."macam nak buat grand2...." tapi....bila difikir-fikirkan balik...dengan kedudukan kewangan yang tak berapa memberangsangkan...baik buat biasa-biasa je kan....cut cost...tapi aku try juga search barang2 yg simple but nice as doorgift or deco tuk majlis tu nanti....Nak nampak grand tapi dengan budget yang bersesuaian..betol x???

For now...ini sahaja cerita aku just introductory to my W-day preparation!!! Pasni aku akan cerita lagi ok??!! Janji...:p Take care uolzz..

tata..titi..tutu..

No comments: