Tuesday, January 11, 2011

Hantaran

Kali ni aku nak cerita sikit pasal barang2 hantaran..Aku dan En.Tunang dah decide nak bg 5 berbalas 7 sahaja..sebabnya..masa bertunang tahun lepas kitorang bg 7 berbalas 9 and barang2nya pon agak mewah la..so kali ni nak cut cost katanya..tapi...tapi..so far ni kitorang dah beli 2 hantarans..and dua-dua tu tuk aku..hehehe....nak tahu ape dia??


Ok..aku tanak tunjuk betul2..kotak apa ye agaknya tu..hehehe....erm..hadiah lg 1 ni adalah benda yg digunakan untuk mengambil pic ni..apa ye agaknya..hehehehe....xpe2..xpayah pening2..satu hari ia pasti akan direvealkan...so tungguuuuuuuuuu....:)

Semalam weolz g Sunway Pyramid..konon2 nak cari la jam and also kasut tuk majlis nanti..tapi...mcm xde yg menarik..so hari lain la pulak nk pergi cari benda2 ni..actually dah jumpa 1 kasut ni kat charles n keith (CnK) tapi last pair pulak untuk size tu..so pasni kena pergi CnK kat tempat lain pulak la kan...Lupa nak amik pic.

Ok..ni just nak selit cerita pasal weekend lepas.. Aku n Wanie bertungkus lumus menyetelkan tampal sticker untuk doorgift...finally!! habis..tapi..tu baru 1/3 je sebab yang lain awal2 lagi aku dah bawak balik kampung..so pasni kene sambung activity menampal ni di kampung pulak!!!! hnsss...hnsss...


Ha..ni dia balance yang ade kat rumah sewa aku ni..macam mane la nak angkut semua ni naik kereta kan? ada sesiapa boleh pinjamkan lori ke bas ke???? :)

No comments: