Wednesday, January 12, 2011

Kenny Rogers Promo

Hari ni sangat sedih..sebabnya...tak dapat makan Kenny Rogers!!!!!!!!!! Kepada sesiapa yang x tahu, hari ini bersamaan 12/01/2011 merupakan hari merah untuk Kenny Rogers. Sesiapa yg beli 1 Kenny's Quarter Meal = FREE 1 Kenny's Quarter Meal tapi syaratnya kena pakai apa2 yg berwarna merah..baju ke...topi ke..accessories ke...

Balik kerja tadi rasa sangat gumbira nak pergi ke Alamanda untuk menjamu selera...tunggu En.Tunang habis kerja pukul 7pm. So After kerja tadi balik rumah kejap..tukar baju merah..keluarkan handbag merah then terus ke rumah En.Tunang amik beliau n straight away to Alamanda....

Sampai2 alamanda..alangkah kecewanya...ramai giler kot orang!! All people in RED! kitorang pon hampa..tak sanggup la nak menunggu..que pon panjang..so malas nak menunggu...terpaksa juga pakai plan B..




Tu diaaaaa....panjang bukan???

Plan B adalah g makan nasi kandar di Hj Tapah..di presint 15 depan mydin tu je..hukhuk..Hj. Tapah pon Hj. Tapah la...perot ni dah lapar giler..seharian tahan lapar semata2 nk makan besar malam ni..huhuhuhu....


Nasik Kandar..terbaiiiikkkk!!!!

Sekarang ni aku tengah kenyang giler..dah x boleh pk ape2 dah..so jumpa lagi di next entry! :)

11 comments:

Ilyani said...

ha3...ko g alamanda smlm...aku pn g gk...igt nk g mkn kenny rogers...skali rmi gle org...mls lh...ko dok mne skang?

hazwah amin said...

tu la pasal..kecewa giler kot..member aku ckp KR klcc lengang....diorang makan dengan tenangnya semalam..jeles..jeles...

aku skang stay kat bangi la yanie..ko duk presint bape? bleh la aku nyebuk2 g uma ko..:)

Ilyani said...

oooo...dkat je kte eh...aku dok presint 11...dtg lh... :) ko keje mne skang?

hazwah amin said...

aku slalu je g putrajaya tu...anaz duk kat presint 9...ko still pkai no lame tu lg ke? 012 218**** tu?

aku keje kat bangi ni..kat seksyen 9...

Unknown said...

hahaha.. at least dpt ayam gak kan???

hazwah amin said...

Tapi ayam ni tak sehat...kenny rogers kan "less sugar..less cholesterol" hahahahah

Ilyani said...

ooo...dkat je p9 ngn p11...uhu...

aah aku still pki no tu... :)

Unknown said...

ko less eat... so x pe la tmbh kolesterol tu...

hazwah amin said...

Yanie: ok..papehal nanti aku roger ko k..

Diex: ko percaye ke aku ni less eat??? Ish..ish..ish..(geleng kpala)

Unknown said...

tak sbnrnye.. ayat amik hati.. x paham lagi.. hahahahaha

hazwah amin said...

Ok tengs!!!!!